Je winkelwagen is momenteel leeg
Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden retour te zenden.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden retour te zenden, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling (of verpakking) is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige bedrag van de producten gecrediteerd.
De kosten voor retour van uw adres naar ons adres zijn voor eigen rekening. Deze kosten hiervoor kunt u vinden op de website van een vervoerder naar keuze. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten op dezelfde rekening waarmee is betaald mits het product in goede orde retour ontvangen is.
Product ruilen?
Wilt u uw product omruilen voor een ander product? Dat is helemaal geen probleem. U kunt het product retour sturen naar ons. Wij zullen vervolgens zodra wij het geretourneerde product ontvangen hebben het verschuldigde bedrag terugstorten mits het product in goede orde door ons ontvangen is. U draagt zelf de kosten voor terugzending van het product. Het product wat u wilt hebben kunt u kiezen door een nieuwe bestelling te plaatsen in onze webshop. Wij zullen deze dan na ontvangst van de bestelling z.s.m. verzenden.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Indien de bestelling al onderweg is met de vervoerder dan kunt u dit in sommige gevallen ook zelf regelen d.m.v. de track&trace mail die u heeft ontvangen van de vervoerder.